close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תריס חשמלי עם מנועי סומפי – כיצד מתקינים אותם בצורה נכונה

מערכת שורשיג אלול, תשפ02/09/2020

איך נכון לבחור תריס חשמלי ומה היתרונות שלו לבית?

תגיות:
יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין היום תריסים חשמליים, בין אם זה בבית ובין אם זה בעסק שלהם. תריסים אלה, גם מהווים פתרון איכותי לעיצוב ולתכנון של המבנה, גם מספקים שליטה מלאה בצורה נוחה ופשוטה, הן על רמת התאורה שנכנסת אל תוך חלל החדר, על הטמפרטורה שתשרור בו וכן על תחושת הביטחון שאפשר להרגיש כשסוגרים את התריס. השליטה בתריס חשמלי היא מוחלטת, ואין צורך להתעסק בו באופן ידני.

אנחנו יכולים
למצוא דגמים שונים של תריסים חשמליים. כל אחד מהם מגיע בצורה שונה מבחינת המבנה, וכן כל אחד מהם מותקן בצורה שונה. אך בסופו של דבר, כולם מספקים מענה מצויין, בין אם זה ביחס לרמת האבטחה שהם מקנים למקום, בין אם זה ביחס לשליטה על האור וכאמור, באופי ובנוחות השימוש.

שלושת סוגי התריסים
תריס שלב מוקצף – זהו תריס עשוי מעטפת מאלומיניום דקה, שבתוכה יש פוליאוריטן מוקפץ. התריס מספק בידוד אקוסטי וכן תרמי. הוא מאוד פופולארי לשימוש, בפרט בדירות חדשות.

תריס שלב משוך – דומה במראה שלו לתריס מוקצף, אך הוא שונה בכך שיש לו שכבת אלומיניום הרבה יותר עבה. מדובר בתריס כבד יותר ולכן גם המנוע שלו חזק יותר. ההפעלה לוקחת זמן רב יותר.

תריס אור – נחשב לפתרון האידיאלי, שכן הוא מאפשר ליהנות משילוב נכון של הצללה ואיטום של חדירת אור אל תוך החלל. הוא מאפשר ליהנות מכניסה של אור גם בשלב הביניים, קרי כשהתריס איננו לגמרי פתוח ואיננו סגור. ההתקנה כוללת מערכת מנוע מאוד חזקה, וזה הכרחי מאחר והתריס הוא מאוד כבד ועליו לאפשר פתיחה שלו באופן אופטימאלי.

מה צריך לבחון כשמתקינים תריסים חשמליים?
ישנם מספר דברים שצריך לשים לב אליהם, כשבוחרים להתקין תריסים חשמליים. מעבר לעניין של סוג התריס, הרי שיש להתייחס לשאלה כיצד הוא מותקן. האם זה נעשה דרך התקנה גלויה, התקנה עם פתח ארגז סמוי או התקנה נסתרת, בתוך נישה מיוחד. זה חשוב מאחר וזה משפיע גם על העיצוב של המקום, וכן בעתיד זה יכול להשפיע על האפשרות לטפל במנוע או להחליף אותו במידת הצורך.

כמו כן, יש להתייחס לשאלה, האם החברה שמספקת את התריס ומתקינה אותו, מציעה תריסים בתקנים המחמירים ביותר. בפרט זה הכרחי, מאחר והתריס יהיה חלק ממערכות של בית חכם. על כן הוא חייב לעמוד לא רק בתקני ההתקנה המחמירים ביותר, אלא גם בתקני האבטחה המעודכנים והקפדניים ביותר שקיימים בשוק. כך נוכל להיות בטוחים שהמערכת אכן תשרת אותנו ולא יהיה ניתן לפרוץ אותה.

נקודה אחרונה, יש לוודא שהמערכת איננה מייצרת קרינה מייננת, זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיית RF, אשר נחשבת איכותית, שכן היא ידידותית לסביבה ומתאימה לשימוש במבנים פרטיים ומבנים אחרים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה